Leftarrow.png - "Сезон 1" "Сезон 2" Сезон 2
"Сезон 1"
Episode-1.png
Обкладинка 1 сезону Південного Парку.jpg
Обкладинка DVD-видання
Епізодів 13
Дата показу 1997-1998
Дата показу в Україні 2007
Навігація
Попередній Наступний
"Сезон 2"
Перелік усіх сезонів серіалу Південний Парк
Основна стаття: Перелік епізодів

Сезон 1 (англ. Season One) – дебютний сезон анімаційного серіалу Південний Парк, що складався з 13-ти епізодів, та виходив на американському кабельному каналі Comedy Central з 13-го серпня 1997-го року по 25-те лютого 1998-го року.

Критика[ред. | ред. код]

Перший епізод сезону, отримав позначку 1,3 по шкалі рейтингу Нільсена, а десятий епізод сезону отримав позначку 6,4. Не зважаючи на велику кількість переглядів епізодів сезону, ряд рецензентів відверто висміювали серіал, а батьківські комітети заявляли, що серіал потрібно закривати, через його образливий зміст. Однак, пізніше рецензенти загалом похвалили серіал за його оригінальність та зухвалість.

Нагороди[ред. | ред. код]

  • Премія Енні 1998 - номінація у категорії "Визначні досягнення анімаційної програми у найкращий чи нічний час".Помилка цитування: Неправильний виклик <ref>:

вказані неправильні значення name або вказано забагато параметрів

  • Премія КабельТУЗ 1997 - перемога у категорії "Анімаційна програма - особливий епізод чи серіал".Помилка цитування: Неправильний виклик <ref>:

Перелік епізодів[ред. | ред. код]

Зображення Назва Дата виходу Код #
101.png Картман отримує анальний зонд 13-те серпня 1997-го року 101 1

Прибульці імплантують зонд у дупу Еріка та викрадають Айка, молодшого брата Кайла. Шеф готується до прибуття інопланетних прибульців.

102-Weight Gain 4000.jpg Вигода ваги 4000 20-те серпня 1997-го року 102 2

Ерік намагається накачатися за допомогою засобу Вигода ваги 4000. Пан Ґаррісон намагається вбити телезірку Кеті Лі Ґіффорд.

103-Volcano.jpg Вулкан 27-ме серпня 1997-го року 103 3

Хлопчаки відправляються на полювання з дядьком Стена Джимбо та його другом Недом. Ерік розповідає про страшне гірське чудовисько - Сказлбата. Недоречно починається виверження вулкану, яке загрожує знищити Південний Парк.

Southpark ep104 2.jpg Великий Гомосек Ел та його гомояхта 3-тє серпня 1997-го року 104 4

Стен виявляє, що його пес Спаркі - гей, і це його шокує. Стен намагається відучити Спаркі від його схильностей. У той же час третій клас готується до вирішальної гри в американський футбол, в якій Стен має зіграти вирішальну роль.

ElephantPig.jpg І покохав слон свиню 10-те серпня 1997-го року 105 5

Стен мучиться від побоїв своєї старшої сестри Шеллі. Кайл заводить слона, намагаючись схрестити його зі свинею Еріка, звертаються у лабораторію доктора Альфонса Мефесто. Білл, Терренс та Фоссі у спробі створити щось більш ефектне, ніж хлопчаки, клонують Стена.

106-Death.jpg Смерть 17-те серпня 1997-го року 6

Дідусеві Стена - 102-а роки. Єдине, що він хоче - померти. Він намагається будь-яким способом домогтися, щоб Стен його вбив. Тим часом Шейла Брофловскі намагається заборонити видовисько Терренса та Філліпа.

Southpark ep107 1.jpg Кон'юнктивіт 29-те жовтня 1997-го року 107 7

Настає Гелловін та традиційний шкільний конкурс костюмів. Кенні гине, коли на нього падає станція "Мир", та стає зомбі, однак лікар думає, що у нього кон'юнктивіт. Кенні поступово перетворює на зомбі всіх жителів Південного Парку, а Кайлу доводиться розпиляти його.

StarvinMarvin.jpg Марвін Голодарвін 19-те листопада 1997-го року 109 8

Настає день подяки. Хлопчаки знайомляться з хлопчиком з Ефіопії, якого їм помилково надіслали замість наручних годинників. Доктор Мефесто, намагаючись генетично модифікувати індичок, перетворює їх на вбивць.

MRHANKEY.jpg Пан Генкі, різдвяна лайняшка 17-те грудня 1997-го року 110 9

Місто намагається організувати політкоректне Різдво, а Кайл - познайомити всіх зі своїм другом, що живе у каналізації.

Southpark ep108 1.jpg Демієн 4-те лютого 1998-го року 108 10

Напередодні дня народження Еріка, у четвертому класі з'являється новий учень, з яким ніхто не хоче дружити. Він передрікає пришестя князя темряви, задля великого бою з Ісусом, що може завадити святу Еріка.

NoseJob.jpg Ринопластика Тома 11-те лютого 1998-го року 111 11

Пан Ґаррісон вдається до ринопластики, що кардинально міняє вигляд його обличчя. Всі хлопчики третього класу намагаються привернути увагу нової учительки, що підміняє пана Ґаррісона.

Mecha.jpg Меха-Стрейзанд 18-те лютого 1998-го року 112 12

Під час екскурсії на місці розкопок хлопчаки знаходять частину артефакту, який прагне роздобути Барбра Стрейзанд. Діставши останню частину артефакту Барбра перетворюється на гігантського монстра, що руйнує більшу частину міста.

Slut.jpg Матуся Картмана - брудна повія 25-те лютого 1998-го року 113 13

Ерік намагається з'ясувати, хто його батько, а Стен та Кайл мимоволі допомагають йому оплатити генетичну експертизу.

Сезон 1

Посилання[ред. | ред. код]