South Park Wiki
Advertisement

Shelley Marsh – uczennica wyższych klas szkoły podstawowej w South Parku, starsza siostra Stana. Ze względu na agresywne usposobienie i fakt, że często bije swojego brata, jest przez niego nazywana „Ogrzycą”.

Charakterystyka[]

Shelley Marsh jest przepełniona złością i nienawiścią, głównie ze względu na aparat, który musi nosić. Jej ulubionym sposobem na uwolnienie się od gniewu i nienawiści jest pobicie młodszego brata, Stana. Gniew wynika również z tego, że nie jest zbytnio ładna, co oznacza, że ​​nikt nie lubi jej w szkole. Ten problem jest omawiany w odcinku „Cat Org”, gdzie wyznaje to Cartmanowi.

Oprócz ujawnienia jej wrażliwej strony w „Cat Orgy”, okazało się, że Shelley okazuje współczucie swojemu młodszemu bratu. Doskonałym tego przykładem jest odcinek „Przedszkole”, w którym Shelley ślubuje, że będzie go chronić. W tym samym odcinku widać również, że Shelley troszczy się też o to, w jaki sposób dorasta Stan i stara się go nauczyć jak być odpowiedzialną osobą.

Ciekawostki[]

  • Ponieważ cała rodzina Marsh (oprócz Stana) nosi imiona rodziny Trey'a Parkera, Shelley bierze imię od siostry Trey'a.

Przypisy[]

Advertisement