Sarah Valmer jest matką Jimmy'ego Valmera i żoną Ryana Valmera. Po raz pierwszy pojawia się w „Krazy Kripples”, podejrzewając, że Jimmy dołączył do gangu.

Tło[edytuj | edytuj kod]

Drobne występy[edytuj | edytuj kod]

W „Paluszkach rybnych” oferuje Jimmy'emu i Cartmanowi owoce i warzywa na przekąskę zamiast chipsów Cartmana, zanim uratuje Jimmy'ego przed pająkiem czarnej wdowy. Cartman później źle zapamiętał oba wydarzenia, kiedy sam zabił pająka, a Sarah przyniosła im frytki i powiedziała mu, że jest „przystojny i nawet wcale nie gruby”.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Sarah ma na sobie białą koszulę z wyraźnym dekoltem, pod spodem pomarańczowa sukienka bez rękawów, z białym paskiem wokół talii. Jej włosy są prawie faliste, długie i czarne i jak większość matek w South Park nosi czerwoną szminkę. Jej piersi wydają się być dość duże i pełne, co różni się od większości kobiet z South Park, które często są przedstawiane jako płaskie, dopóki nie zdejmą koszuli.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Sarah-valmer.webp

Niewiele wiadomo o jej osobowości, ale najwyraźniej może być bardzo emocjonalna, jak w Krazy Kripples, kiedy ona i Ryan próbują wyciągnąć Jimmy'ego z gangu, do którego dołączył, ale kiedy odmawia, wybucha płaczem.