South Park Wiki
Advertisement

Sally Struthers to amerykańska aktorka najbardziej znana z roli Glorii, córki Archiego i Edith w All in the Family. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku pierwszego sezonu „Starvin 'Marvin”.

Tło[]

Kiedy władze mylą Cartmana z głodującym afrykańskim dzieckiem i wysyłają go do Etiopii, odkrywa, że ​​Sally Struthers gromadzi przekąski w małym budynku. W miarę postępu odcinka Sally zjada coraz więcej jedzenia i ostatecznie staje się ogromna. Kyle błędnie stwierdza, że ​​Sally Struthers była na Full House.

W odcinku trzeciego sezonu, „Starvin 'Marvin in Space”, w końcu wydaje się wyglądać jak Jabba the Hutt z filmów o Gwiezdnych Wojnach.

Wspomina się o niej również w odcinku dziewiątego sezonu, „Śmierć Erica Cartmana”, w incydencie określanym jako „Incydent Sally Struthers”, który oczywiście odnosi się do odcinka „Starvin 'Marvin”.

Powraca w odcinku czternastego sezonu „200”, gdzie wraca do stanu, w jakim była w „Starvin Marvin”. Zostaje zamrożona przez Józefa Smitha w następnym odcinku „201”.

Wygląd[]

Sally-struthers.webp

Ma nieprzyzwoitą nadwagę w „Starvin 'Marvin” i „201” i przypomina Jabbę the Hutt w „Starvin' Marvin in Space”.

Ciekawostki:[]

  • Mówiono, że Sally Struthers była fanką South Park do czasu jej roli w filmie „Starvin 'Marvin”, przez co była bardzo zdenerwowana i urażona. Mimo to Matt Stone i Trey Parker nie powiedzieli, że mają coś przeciwko niej osobiście. Zapytany o nią Trey Parker odpowiedział: „Och, wszystko w porządku. Sally Struthers nie jest złą osobą, jest po prostu dojrzałą osobą do żartów. Stary, ona się do tego przygotowuje. wiesz? Ponieważ jest gruba. Ponieważ jest ogromnie gruba i stoi przed bandą naprawdę chudych, wygłodniałych ludzi i mówią: „Spójrz na te biedne dzieciaki.” Idziesz, stary, „Daj im trochę swojego ciasta. "
  • W latynoamerykańskim dubbingu „Starvin 'Marvin” została błędnie nazwana Shelley Winters, słynną aktorką Złotej Ery Hollywood.
Advertisement