South Park Wiki
Advertisement

Nichole Daniels jest czwartoklasistką w szkole podstawowej w South Park. Po raz pierwszy pojawiła się w odcinku szesnastego sezonu „Cartman Finds Love”. Począwszy od sezonu siedemnastego, od tamtej pory wielokrotnie występowała.

Tło[]

Nichole jest nową dziewczyną w szkole podstawowej w South Park, ku szczęściu studentów, zwłaszcza Erica Cartmana. Widząc to jako okazję dla Token Black, aby mieć dziewczynę, Cartman rozpoczyna plan spotkania tych dwojga.

Nichole, początkowo interesujący się Kylem Broflovskim, w końcu polubił Tokena po tym, jak został zamknięty z nim w szatni chłopca na kilka godzin. Z pomocą Cartmana Nichole i Token utworzyli silny związek, dopóki nie przeczytała grawerunku, który Cartman umieścił na metce jednego z pluszowych niedźwiedzi z Token. Bez wiedzy Token, grawerunek brzmiał: „Bo Murzyni należą do siebie”, co spowodowało, że Nichole zerwał z nim, wierząc, że nie są na „tej samej stronie”.

Zdając sobie sprawę, że Nichole jest teraz „dostępna”, Kyle rozpoczyna z nią związek, zabierając ją na mecz koszykówki z udziałem Denver Nuggets przeciwko Clippers z Los Angeles. Podczas meczu Cartman śpiewa „I przysięgam” Kyle'owi, ku jego zażenowaniu. To powoduje, że Kyle ujawnia Nichole, że Cartman był tym, który założył ją i Token. Po usłyszeniu tego Nichole wpada na Token w grze, godzą swój związek i postanawiają wrócić do siebie.

Wygląd[]

Nichole .webp

Nichole ma na sobie czarne buty, magenta spodnie, białą koszulę i żółtą kurtkę. Ma czarne włosy ułożone w dwa koki i nosi dwie żółte spinki z różowymi kwiatami. Czasami, gdy jest na zewnątrz, nosi parę różowych rękawiczek. Według Wendy ma niewielkie obrzęki wokół oczu.

Nichole jest w drużynie cheerleaderek; nosi typowy strój cheerleaderek South Park Cows, który składa się z czarno-białej sukienki z wyhaftowanym z przodu słowem „cows”. Podczas cheerleaderek nosi również żółte i różowe spinki, chociaż czasami nosi zamiast tego dwie wstążki.

Osobowość[]

Nichole jest miły, sympatyczny i sympatyczny. Rozumie twierdzenia Cartmana, że ​​on i Kyle byli w związku w filmie „Cartman Finds Love” i pomimo podkochiwania się w tym drugim, oferuje im wsparcie. Wykazała się również dyskrecją, uważając w swoich słowach i czynach, aby nikogo nie urazić. Jest to pokazane, gdy Cartman, udając homoseksualistę, prosi ją, aby nie dotykała go w tym samym odcinku, wierząc, że seksualność wpływa na interakcje platoniczne.

Jest również zdeterminowana, podążając za planem dziewcząt zerwania ze swoimi chłopakami w „Skank Hunt”, aby odwrócić się od nich za wykroczenia Skankhunt42. Pomaga Annie przekonać Wendy, by zrobiła to samo, stwierdzając dalej, że bez zaangażowania wszystkich dziewcząt ich plan jest bez znaczenia.

Może być jednym z najlepiej zachowanych dzieci w South Parku, ponieważ nie przeklinała (aż do „Board Girls”), kłamała, oszukiwała, łamała prawo lub jakąkolwiek inną formę złego zachowania, jak dotąd dobrowolnie. seria. Brała udział we wzdychaniu i irytacji w Lisa Burger w „Hobbicie”.

Jest romantyczna. Miała romantyczne zainteresowania i była przedmiotem miłości wielu chłopców w szkole, przed i po obróbce zdjęć w „Hobbicie”.

Wykazała również niepewność co do koloru swojej skóry. Robiąc zakupy w „Hobbicie”, rozjaśniła swoją skórę. Ma też nad łóżkiem plakat przedstawiający blond wróżkę rasy kaukaskiej.

Relacje[]

Token Black[]

Nichole i Token rozpoczęli swój związek po tym, jak godzinami byli zamknięci w szatni dla chłopców. Relacja tych dwojga stała się silniejsza, ponieważ oboje byli widziani na kilku randkach i razem odwiedzali parki rozrywki. Ich związek został później zakłócony przez rasistowską uwagę, a po dowiedzeniu się, że za tym stoi Cartman, Nichole i Token pogodzili swój związek.

W „Skank Hunt” Nichole zrywa z Tokenem z powodu działań internetowego trolla Skankhunt42; dziewczęta wierzyły, że jego czyny przemawiają za wszystkich chłopców.

W „Dead Kids” Nichole mówi Cartmanowi, że ona i Token próbują przywrócić ich związek.

Kyle Broflovski[]

Nichole i Kyle zaczęli się wzajemnie przyciągać wkrótce po tym, jak przyjechała do szkoły. Jednak kiedy Cartman powiedział jej, że on i Kyle są w związku homoseksualnym, postanowiła wycofać się z szacunku; mimo to wciąż próbowała zaprzyjaźnić się z Kylem. Po tym, jak na krótko zakończyła swój związek z Tokenem, Kyle zabrał ją na mecz koszykówki, ale wszelkie szanse na powstanie potencjalnego związku zostały ponownie udaremnione z powodu interwencji Cartmana. Ona i Kyle prawie nie kontaktowali się później, ale można przypuszczać, że są w przyjaznych stosunkach.

Nichole od czasu do czasu wykazywał zainteresowanie nakłonieniem Kyle'a do większej otwartości na temat swoich uczuć; w swoim debiutanckim odcinku zachęca Kyle'a, aby z nią porozmawiał, jeśli czuje się samotny, aw „Doubling Down” jako pierwsza pyta, czy Kyle może mieć uczucia do Heidi Turner.

Stan Marsh[]

W „Board Girls” Nichole jest wielkim miłośnikiem gier planszowych, razem ze Stanem i pomniejszymi postaciami Tammy Nelson i Kelly Pinkerton-Tinfurter. Podczas gdy ona i Stan nigdy nie kontaktowali się zbytnio na ekranie, poza ich krótkim fangirlingiem nad BBG, Stan uważa, że ​​fajnie się z nią bawić.

Tammy Nelson[]

Kiedy Nichole i Tammy dołączają do klubu gier planszowych dla chłopców, wcześniej przygotowali razem postaci do lochów i smoków. Wskazuje to na przyjaźń między dwiema dziewczynami.

Ciekawostki:[]

  • Pseudonim, którego używa jej aktorka głosowa, Laylo Incognegro, to gra słów, nawiązująca do pochodzenia etnicznego Nichole.
  • Krótki związek Nichole z Kylem Broflovskim, którego podstawą jest współtwórca Matt Stone, jest aluzją do relacji między nim a jego żoną Angelą Howard, która podobnie jak Nichole jest również czarna.
  • Jest jedną z niewielu dziewcząt w szkole podstawowej w South Park, której rodzina została ujawniona, pozostałe to Wendy, Heidi, Bebe, Red, Annie, Jenny i Nelly.
Advertisement