South Park Wiki
Advertisement
Plik:Kevin stolfey.png

326x326px

Kevin Stoley jest członkiem klasy chłopców i po raz pierwszy pojawił się w odcinku Season One, "Cartman zdobywa sondę analityczną".

Kevin był początkowo bezimienną, trzeciorzędową postacią, która nie służyła żadnemu celowi w programie i była pokazywana w tle przy wielu okazjach, jednak ma swoją pierwszą rolę mówienia w "Conjoined Fetus Lady", gdzie jest on określany jako "Kevin" przez Stana. Pomimo tego, że został przedstawiony jako biały, w tym odcinku okazuje się być Chińczykiem-amerykańskim. Najbardziej znanymi cechami Kevina są jego obsesje Star Wars i Star Trek, widoczne zarówno w "Powrocie wspólnoty pierścienia do dwóch wież", jak i ponownie w "Fatbeard". Kevin jest opisany przez Trey Parker jako dzieciak, który "zawsze spieprzy cały pokaz"

Gra swoją pierwszą w historii ważną rolę w "Fatbeard", gdzie Cartman rekrutuje Kevina i kilku innych kolegów z klasy, którzy stają się piratami i wyjeżdżają do Somalii.

Po raz pierwszy w "An Elephant Makes Love to a Pig" pana Garrisona określa się go imiennie jako "Casey", ale Stan w "Conjoined Fetus Lady" jako "Kevin". Później konsekwentnie określa się go mianem "Kevina".

W trzynastym sezonie postać Kevina Stoleya została w "Fishsticks" wymieniona poza ekranem, a później w "Fatbeard" ujawniona jako Kevin. Również w "Lice Capades", kiedy Cartman próbował odtworzyć scenę badania krwi z The Thing, jeden z pojemników na krew został oznaczony "Kevin", potwierdzając, że tak się nazywa.

W "My Future Self n' Me" niejasno zasugerowano, że jego nazwisko brzmi "Brooks", ponieważ jego rodzice nazywani są panem i panią Brooks, jednak od tego czasu nie został on nazwany tym imieniem, ale jest oficjalnie znany jako Kevin Stoley.

Kevin nosi niebieską kurtkę z czerwonym kołnierzem, czerwonymi rękawicami i ciemnoniebieskimi spodniami. Jego włosy są czarne, a styl jest podobny do stylu Stana. Jasnoniebieski kolor jego kurtki wyjaśnia, dlaczego w starożytnych scenariuszach został napisany jako "Niebo".

Ma być pochodzenia chińskiego, ale wydaje się, że nie ma stereotypu "nachylonych" oczu, który pojawił się u wielu Azjatów w programie. Prawdopodobnie dlatego, że został poczęty w Ameryce, a więc wydaje się być kaukaskim. Możliwe jest też, że jest on tylko w połowie Chińczykiem, prawdopodobnie z chińską matką i amerykańskim ojcem, ponieważ "Stoley" nie jest typowym chińskim imieniem. Potwierdza to stwierdzenie szefa kuchni w "Conjoined Fetus Lady", że ludzie nie powinni być dokuczani lub dyskryminowani ze względu na rasę lub religię, ale że można dokuczać ludziom ze względu na ich narodowość. Oryginalny scenariusz Treya Parkera "Conjoined Fetus Lady" odnosi się do niego jako "każdego innego dzieciaka, z wyjątkiem tego, że ma czarne włosy". Jednak jego rodzice, jak widać w "My Future Self n' Me" i "T.M.I." nie wyglądają na Chińczyków, a odcinek "City Sushi" sugeruje, że Tuong Lu Kim i Junichi Takiyama są jedynymi azjatyckimi ludźmi w mieście, chociaż Lu Kim później okazuje się nie być Chińczykiem.

Pod względem atrakcyjności, Kevin zajmuje 9 miejsce na sfałszowanej liście najsłodszych chłopców, stworzonej przez dziewczyny w "The List".

Osobowość Kevina jest mało znana, ale znany jest z obsesji na punkcie Star Wars, którą konsekwentnie irytuje inne postacie (głównie Cartmana) - w "Powrocie wspólnoty pierścienia do dwóch wież" nosi maskę Stormtroopera podczas spotkania z innymi dziećmi w strojach "Władcy Pierścieni", a w "Fatbeard" wnosi zielony miecz świetlny zamiast miecza jako członek pirackiej załogi Cartmana. Kevin ma również tendencję do rujnowania momentu dla innych dzieci, zwykle z odniesieniem do Gwiezdnych Wojen. To zazwyczaj irytuje jego kolegów z klasy, ale w szczególności Cartmana, który często odpowiada: "Kevin, do cholery" lub "Kevin, Jezus Chrystus". Przykładem jest South Park: The Stick of Truth, gdzie odnosi się do Star Treka w nieistotnej sytuacji, "naładujmy nasze tarcze i użyjmy torped fotonowych do odparowania Klingonów!" i Cartman odpowiada: "Kevin, do cholery, za każdym razem, kurwa, Kevin, niech to szlag trafi. Może to sugerować, że Kevin jest nie tylko fanem "Gwiezdnych Wojen", ale także filmów w gatunku sci-fi w ogóle. W całej trylogii "Czarny Piątek" gra "Spock" z Star Treka i w South Park: kijek prawdy, którą również widziany jest w tym samym stroju.

Istnieje możliwość, że gra może być jednym z hobby Kevina, w "Best Friends Forever" Kevin został ustawiony przed sklepem, aby zdobyć PlayStation Portable, z kilkoma innymi dziećmi. Również w grze "Make Love, Not Warcraft" pokazano, że stara się on pomóc pokonać wysoko postawionego gracza, choć nie sposób określić, jako którego bohatera gra. Nie byłoby dziwne, gdyby Kevin lubił grać, ponieważ uwielbia Gwiezdne Wojny.

W "Conjoined Fetus Lady" Kevina wspomniano, że pochodzi z Ameryki, ale jego rodzice są z Chin

Plik:Alter-egos-kevin-stormtrooper.png

278x278px

[]

Plik:StarTrek-KevinStoley.transparent.png

304x304px

Plik:Moor-kevin.png

270x270px

Advertisement