South Park Wiki
Advertisement

Jessie jest uczennicą szkoły podstawowej w South Park. Po raz pierwszy pojawiła się w odcinku „Stupid Spoiled Whore Video Playset” jako jedna z przyjaciółek Wendy spoza grupy Bebe. Później widziano ją na koncercie Jonas Brothers w „The Ring”.

Wendy odwiedza Jessie i Kal po tym, jak zdaje sobie sprawę, że wszyscy jej przyjaciele stali się dziwkami, ale jest przerażona, gdy odkrywa, że ​​para również postanowiła zostać głupią zepsutą dziwką. Jessie i Kal przedstawiają także publiczności zestaw wideo z Głupią rozpieszczoną dziwką.

Wygląd[]

Jessie ma długie blond włosy, noszone w bocznej części z grzywką i spięte zieloną opaską (jej fryzura jest podobna do fryzury Loli). Nosi różowy sweter z kwiatkiem i ciemnoniebieskie dżinsy. Jako dziwka Jessie nosiła niebieski cień do powiek, tusz do rzęs, rumieniec i czerwoną szminkę. Miała na sobie różowy top w kolorze magenty z napisem „SLUT”, krótką dżinsową spódniczkę z rozcięciem z boku i czarne szpilki z klejnotami na ramiączkach.

Nosi wyraźne podobieństwo do Loli.

Jessie.PNG.webp

Osobowość[]

Jessie nie zachowywała się jak Głupia Rozpieszczona Dziwka, ale wydawała się być przyjazna i przyjazna. Jednak kiedy zaczęła zachowywać się jak głupia, zepsuta dziwka, wydawała się działać niezwykle powierzchownie, nieinteligentnie i rozwiązła.

Relacje[]

Kal[]

Jessie i Kal są prawdopodobnie przyjaciółmi, prawdopodobnie najlepszymi przyjaciółmi, ponieważ pojawiają się razem w „Głupiej rozpieszczonej dziwce”. Jednak nie widziano ich razem przy innych okazjach, chociaż jest to prawdopodobnie spowodowane brakiem czasu przed ekranem obu postaci.

Wendy Testaburger[]

Jessie wydaje się być poza najbliższym kręgiem przyjaciół Wendy Testaburger, ale okazuje się, że są przyjaźni. Wendy decyduje się spędzać czas z Jessie i Kal, kiedy staje się osobą z zewnątrz swojej zwykłej grupy. Jednak po tym, jak oboje zaczynają zachowywać się jak dziwki, postanawia odejść.

Pojawienie:[]

  • "Stupid Spoiled Whore Video Playset" -Widziane, gdy Kal przedstawia Wendy zestaw wideo Głupia rozpieszczona dziwka.
  • "A Million Little Fibers" -Widziana z rodziną w P.F. Chińska bistro Changa.
  • "The Ring" -widziana jak ogląda wystep Jonas Brothers.
  • "The Problem with a Poo" -widziana podczas montażu.
  • "Board Girls" -Widziana w klubie gier dla dziewcząt.
  • "Christmas Snow"
Advertisement