Jason White był uczniem w szkole podstawowej w South Park. Wielokrotnie przemawiał. Został wyrażony przez Treya Parkera. Został zabity w odcinku dwudziestego trzeciego sezonu „finał sezonu” po tym, jak przejechał go radiowóz.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Okazuje się, że Jason jest dość niezdarny, na przykład: według Cartmana nie jest dobrym łapaczem, wbiegając na ulicę i przejeżdżany przez samochód, co oznacza przede wszystkim jego śmierć. W przeciwieństwie do swoich rodziców jest przeważnie cichy, niewiele mówi i zazwyczaj podąża za innymi uczniami (przykład: Craig). Na pogrzebie mówi się, że jest zabawny i jak jego żartobliwość wyciągnęła z niego to, co najlepsze. Jason jest również zawstydzony, a może onieśmielony wybuchami swojego ojca, ponieważ często spogląda w dół lub z dala od niego i wyglądał na zaskoczonego, gdy wyciągnął broń.

Tło[edytuj | edytuj kod]

Jason.webp

Postać drugoplanowa w pierwszym sezonie w kafeterii, prototypowa wersja Jasona pojawiła się po raz pierwszy w "Cartman Gets an Anal Probe", ale później rzadko ją widywano. Zmieniony, inny projekt był widoczny w pierwszej części odcinka „South Park is Gay!”, Widziany z Craig's Gang, gdzie jest on częścią ich metroseksualnego gangu razem z Craigiem Tuckerem, Token Black i Tweek Tweak. Był również częścią grupy, która pomogła odzyskać „urządzenie przepowiadające przyszłość” w „Marjorine”, czekając z Timmy'm na zewnątrz ośrodka przechowawczego na powrót pozostałych chłopców.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Jason ma brązowe włosy z bokobrodami i wysokie czoło, nosi fioletową kurtkę i parę niebieskich dżinsów, które pierwotnie były ciemnoszare. W „Hobbicie” Wendy wspomina, że ​​ma piegi. Jego postać jest oparta na Jasonie McHugh, który pojawił się z Treyem Parkerem i Mattem Stone'em w Cannibal! Musical i Orgazmo.

Ciekawostki:[edytuj | edytuj kod]

  • Zajął piąte miejsce na liście najbardziej atrakcyjnych chłopców przez dziewczyny w „Liście”, jednak lista była w rzeczywistości fałszywa.
  • Osobę podobną do Jasona widziano w piątej klasie w „Wszy Capades”.
  • Jason jest obecnie jedynym zabitym dzieckiem bez powodu ani śladów, dlaczego pisarze go zabili.
  • Jest jednym z nielicznych czwartoklasistów, którzy mają odsłonięte uszy.