Chris Swollenballs ma na sobie brązowy garnitur, biało-niebieską koszulę i ciemnoczerwony krawat. Ma rozczesane blond włosy i blond brwi.

W „Night of the Living Homeless” nosi czarny garnitur z jasnoniebieskim krawatem w paski i słuchawką na prawym uchu. Jego włosy są nadal blond, ale zamiast tego rozchylone na prawo.

Tło[edytuj | edytuj kod]

Other-howard-j-flannigan.webp

Howard pracuje dla roślin, które zmieniają ludzi w Emo na Troubled Acres. Domniemywa się, że jest odpowiedzialny za przemianę Henrietty Biggle w „emo”. Później jest pokazany, jak próbuje zmienić emo wysokiego gotyckiego Michaela. Kiedy reszta Goth Kids i kilka Vamp Kids próbuje dowiedzieć się, w jaki sposób Henrietta została przemieniona, Howard zmienia ich w emo po tym, jak Firkle ujawnia, że ​​już jest emo. Jednak pod koniec odcinka okazuje się, że rośliny to po prostu fikusy z wibrującymi doniczkami i że Howard został założony przez swoją żonę Sarah do prankowego reality show zatytułowanego „Tak! Boję się”.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Howard ma siwe włosy, które są łysiejące i szare brwi. Nosi brązowy fartuch ogrodniczy na szarą koszulę, niebieskie spodnie, zielone buty i beżowe rękawiczki. Ma widoczne worki pod oczami i zmarszczki na twarzy oraz duże uszy.