South Park Wiki
Advertisement

Gregory przeniósł się do South Park z Yardale, gdzie rzekomo utrzymał średnią 4,0 punktów. Pojawia się w South Park: Bigger, Longer & Uncut. W przeciwieństwie do innych postaci, Gregory nie pojawia się w oryginalnym serialu telewizyjnym.

Tło[]

Gregory, który jest przedstawiany zarówno z angielskim akcentem z wyższej klasy, jak i stereotypowymi cechami Anglików, zwrócił romantyczną uwagę Wendy Testaburger i stał się z nią w związku. Wendy zaprzecza temu Stanowi Marshowi i zamiast tego go całuje, później sugerując, że jej uczucia do Gregory'ego były jedynie silnym podziwem i nigdy się nim nie przejmowała.

Przywództwo[]

Wraz z nim wspominając, że ma średnią ocen 4,0, jest bardzo niezależnym liderem dla uczniów i pokierował nimi.

Śpiewanie[]

Gregory ma dość świetny głos, co widać w piosence „La Resistance”.

Wygląd[]

Ma gęste, kręcone blond włosy. Nosi pomarańczową bluzkę, brązowe spodnie i czarne rękawiczki. Nosił też kordelas podczas „La Resistance”.

Osobowość[]

Chociaż Gregory jest przedstawiany jako mądry i rozważny młody chłopak, jest również dość arogancki i patrzy z góry na innych chłopców. To w konsekwencji powoduje, że Wendy mówi Stanowi pod koniec filmu: „Pieprz się Gregory! Pieprz go prosto w ucho!”, co oznacza, że ​​mimo wszystko nigdy go nie lubiła. Ironią jest również to, że przyjaźni się z The Mole, z powodu brytyjskiej i francuskiej wrogości w serialu.

Relacje[]

Wendy Testaburger[]

Gregory krótko przyjaźnił się z Wendy w South Park: Bigger, Longer & Uncut. Mieli te same liberalne, polityczne poglądy. Ich związek był pozbawiony jakichkolwiek romantycznych uczuć, co Wendy wyjaśniła Stanowi pod koniec filmu.

Chłopcy[]

Chociaż wydaje się, że Gregory od razu nie lubi chłopców, ponieważ nie są oni zbyt polityczni i czasami zachowują się dość dziecinnie, to on wskazuje chłopcom „Kret”, aby mogli uwolnić Terrance'a i Phillipa od Sheili. organizacja Mothers Against Canada.

Ciekawostki:[]

  • Yardale jest połączeniem dwóch bardzo znanych uniwersytetów „Yale” i „Harvard”.
  • Gregory jest wzorowany na Enjolrasie z Les Misérables.
Advertisement