Gary Harrison Jr. jest pierwszą postacią Mormonów w South Parku. Pojawia się w odcinku siódmego sezonu „All About Mormons”.

Tło[edytuj | edytuj kod]

Kiedy Gary dołącza do czwartej klasy, pan Garrison opowiada klasie o przeszłości Gary'ego. Gary wcześniej mieszkał w Utah, gdzie był prostym uczniem i kapitanem drużyny zapaśniczej. Wystąpił w dwóch reklamach pasty do zębów.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Gary ma falowane blond włosy z przedziałkiem po prawej stronie i zaczesane na gładko. Nosi otwartą turkusową kurtkę, białą koszulę bez kołnierzyka, jasnoniebieskie dżinsy i czarne buty. Nosi również szary pasek z metalową klamrą w stylu D.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Wygląda na to, że osobowość Gary'ego jest kształtowana głównie przez jego rodzinę i religię, mormonizm. Jest przyjazny, towarzyski i optymistyczny. Kiedy jest dokuczany i zastraszany przez innych uczniów w szkole, nie wydaje się, aby mu to przeszkadzało. Na przykład w „All About Mormons” Eric Cartman przedstawia się Gary'emu jako „Ura Fag”. Zamiast udawać zdenerwowanego lub zawstydzonego, Gary się śmieje. Później, gdy Stan grozi, że „skopie mu tyłek”, Gary obiecuje, że nie będzie walczyć, a nawet ma nadzieję, że pewnego dnia zostaną przyjaciółmi.

HarrisonGary.webp

Chociaż był przyjazny i wyrozumiały, Gary nie jest popychadłem. Kiedy Stan odmawia bycia przyjacielem Gary'ego z powodu jego religii, Gary odpowiada bardzo przemyślaną przemową o tym, jak dumny jest z bycia Mormonem i co to dla niego zrobiło. Przemówienie kończy się słowami: „Jedyne, co kiedykolwiek robiłem, to próbować być twoim przyjacielem, Stan. Ale byłeś tak wysoki i potężny, że nie mogłeś po prostu spojrzeć poza moją religię i być moim przyjacielem z powrotem. do zrobienia, kolego. Ssij moje jaja ”.

Rodzina[edytuj | edytuj kod]

Rodzice[edytuj | edytuj kod]

Rodzice Gary'ego są bardzo pomocni i opiekuńczy, a on ich kocha i szanuje za to. Ma bardzo bliskie relacje z rodzicami.

Rodzeństwo[edytuj | edytuj kod]

Gary ma czworo rodzeństwa: Marka, Jenny, Davida i Amandę Harrison. Gary ma silne relacje z całym swoim rodzeństwem. Nigdy nie walczą i naprawdę lubią spędzać razem czas. Cała piątka rodzeństwa gra na instrumentach muzycznych i wykonuje piosenkę dla swoich rodziców i Stana Marsha w „All About Mormons”.

Relacje[edytuj | edytuj kod]

Stan Marsh[edytuj | edytuj kod]

Po zbliżeniu się do Gary'ego z zamiarem „skopania mu tyłka”, Stan zdaje sobie sprawę, że Gary jest w rzeczywistości bardzo miłą osobą. Gary i Stan zaczynają się spotykać, chociaż Stan trochę niechętnie uczestniczył w tej rozwijającej się znajomości, gdy inni chłopcy, zwłaszcza Cartman, zaczęli drażnić się z nim za „bycie zakochanym”. W końcu, po wysłuchaniu historii Księgi Mormona, Stan stwierdza, że ​​Mormonizm jest śmieszny i nie chce już być przyjacielem Gary'ego w kwestii swojej religii.