South Park Wiki
Advertisement

Dyrektor Victoria była dyrektorką szkoły podstawowej w South Park. Po raz pierwszy pojawiła się w odcinku pierwszego sezonu „Pinkeye” i była zwykle widywana z pedagogiem szkolnym, panem Mackeyem i nauczycielem w sklepie, Richardem Adlerem. Jakiś czas przed wydarzeniami z sezonu dziewiętnastego została zwolniona z szkoły podstawowej w South Park i zastąpiona przez dyrektora PC. Obecnie jest wyrażana przez April Stewart, a wcześniej przez Mary Kay Bergman i Elizę Schneider.

Tło[]

Victoria była całkiem zdolna do kierowania szkołą, pomimo głupoty i nieudolności reszty kadry nauczycielskiej; w „Go God Go” informuje panią Garrison, że za mało wie o ewolucji, by jej uczyć i zastępuje ją Richardem Dawkinsem. We wczesnych występach miała ciężki akcent, który brzmiał raczej podobnie do tego, że pochodzi z Wisconsin lub Sarah Palin, chociaż wydaje się, że z biegiem lat i zmianą aktorów głosowych uległ on zmniejszeniu.

Principal Victoria.webp

W „Breast Cancer Show Ever” okazuje się, że jest silną aktywistką na rzecz praw kobiet, gdy ujawnia Wendy, że jest 7-letnią osobą, która przeżyła raka piersi i zachęca ją do walki o to, w co wierzy, bez względu na konsekwencje. dla niej.

W tym samym odcinku pokazuje pogardę dla Cartmana i porównuje go bezpośrednio do raka, nazywając go metaforycznie „czystym złem” i „grubą, małą grudką, którą trzeba zniszczyć”. Ponieważ to ona przekonała Wendy do walki z Cartmanem bez względu na zasady, jest mało prawdopodobne, aby ukarała Wendy za walkę z Cartmanem, a gdyby to zrobiła, ukarałaby również Cartmana za sprowokowanie Wendy.

W „Papierze toaletowym” Josha zostało zasugerowane, że miała agresywną matkę, która „lała po udach wędlinami i włożyła parasole w dupę”. Nie zostało to potwierdzone, ale ponieważ była w stanie poprawnie przewidzieć własne nadużycia funkcjonariusza Barbrady'ego, jest to prawdopodobne.

Pomimo swojej inteligencji, czasami okazuje się, że jest zupełnie nieświadoma rzeczy, na przykład w odcinku „Pinkeye”, w którym zrobiła Cartmanowi kostium „ducha”, który uderzająco przypominał kaptur Ku Klux Klanu.

W odcinku „Stunning and Brave” ogłoszono, że została wyrzucona z szkoły podstawowej w South Park z powodu incydentu, w którym studentka określiła gwałt jako „Hot Cosby” i została zastąpiona przez dyrektora PC.

W „Sponsored Content” ujawniła, że ​​została zastąpiona, a „Hot Cosby” została stworzona, aby ją zwolnić.

W „PC Principal Final Justice” ujawniono, że została zwolniona z powodu pana Mackeya. To może być również jej ostateczny wygląd.

Kronika kryminalna[]

  • morderstwo:W odcinku „Sexual Harassment Panda” przyznała się do zabicia mężczyzny, mimo że proces, w którym wygłosiła tę proklamację, nie miał nic wspólnego z tym, czego mogła być winna. Wyjaśniła jednak: „Uderzyłam go w głowę i pocięłam ciało. Próbowałam je spalić, ale nie spłonęło! Włożyłam nogi do worków na śmieci i włożyłam tułów pod most. Musiałam zrób to !! ”, po czym wybuchnęła płaczem.
  • Usiłowanie zabójstwa:Ona i pan Mackey, wraz z panem Adlerem, próbowali zamordować Erica Cartmana, aby ukryć swoją zbrodnię zatrucia uczniów skażoną pizzą w odcinku „Bass to Mouth”.
  • porwanie:Ona, Caitlyn Jenner i Pan Garrison porywają Randy'ego i przesłuchują go na temat tego, co stało się z miastem od ich wyjazdu (miasto Shi Tpa, targ z żywnością).

Osobowość[]

Victoria, w przeciwieństwie do innych mieszkańców South Park, jest bardzo inteligentna, kompetentna i racjonalna. W rzeczywistości jest jedną z nielicznych osób w całym serialu, które zostały za takie rozpoznane. Często jest obiektywna w stosunku do niemoralnych lub bezmyślnych pomysłów, które na pewno zakończą się katastrofą i ucieknie się do takich działań tylko wtedy, gdy czuje, że nie ma innego wyboru. Jest również bardzo motywująca, jak na przykład w „Breast Cancer Show Ever”.

Mimo to Victoria czasami okazuje się mieć ciemną stronę i jest nieco satyryczna w stosunku do wielu napotkanych postaci. Widziano ją, że była zamieszana w kilka napadów i popełniła morderstwo drugiego stopnia.

wygląd[]

Nosi różową koszulę i czarne spodnie. Ma duże okulary i kręcone włosy w stylu trwałej ondulacji. Poza tym mówi z mocnym minnesotańskim akcentem, choć w późniejszych sezonach uległ on zmniejszeniu.

Na specjalne okazje, jak widać na scenie ceremonii wręczenia nagród w „Obozie śmierci Tolerancji”, nosi niezwykły strój składający się z lawendowej bluzki z dekoltem w szpic z białą koronkową lamówką wokół kołnierza, długiej rozszerzanej czarnej spódnicy sięgającej jej butów i pastelowy różowy pas pasowy.

W „Two Guys Naked in a Hot Tub” mówi się, że ma „niezły tyłek”, do którego często odwołują się męskie postacie, nawet Herbert Garrison.

Ciekawostki:[]

  • Nazywa się gra słów aktorki Victorii Principal.
  • Jak ujawniono w „Śmierci Erica Cartmana”, wygląda na to, że Cartman wypróżniał się w swojej torebce siedem razy.
  • W „Treści sponsorowanej” Principal Victoria jest widziana z laską. Oznacza to, że otrzymała jakieś uszkodzenie kolana. Biorąc pod uwagę jej zastąpienie przez dyrektora PC i jego dobrze znane zamiłowanie do łamania nóg ludziom, których nie lubi, możliwe, że została przez niego zaatakowana.
  • Jak dotąd jest jedną z nielicznych głównych postaci wydziałowych Szkoły Podstawowej w South Park, zarówno byłych, jak i obecnych, którzy nigdy nie dołączyli do kultu.
  • Wymawia imię Erica Cartmana jako „Ee-rick” zamiast „Eh-rick”.
  • Najwyraźniej jest uważana za atrakcyjną przez większość męskiej populacji South Park i jest to powracający temat ich rozmów w niektórych odcinkach. Na jednym widziano ją nawet nagą w łóżku z Szefem Kuchni.
  • W Sexual Harassment Panda ujawniono, że zamordowała kogoś, twierdząc, że „musiała to zrobić”
Advertisement