Donald John Trump to amerykański biznesmen, osobowość telewizyjna i polityk, który pojawia się w odcinku piątego sezonu „The Entity”.

W rzeczywistości był 45. prezydentem Stanów Zjednoczonych. Jednak nie jest on bezpośrednio przedstawiany jako taki w serialu, zamiast tego jest parodiowany przez to, że pan Garrison został prezydentem. W wyborach prezydenckich w 2020 r. Główne organizacje informacyjne przewidywały, że Trump przegrał kandydaturę na reelekcję.

Tło[edytuj | edytuj kod]

Pan Garrison, zmęczony odprawami lotniczymi, zaprojektował nowy środek transportu, znany jako IT. Zaprasza grono bogatych i sławnych ludzi do oglądania IT. Trump jest pod wrażeniem tego.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Donald Trump ma na sobie czarną kurtkę i białą koszulę. Okazało się, że ma zmarszczki.

Ciekawostki:[edytuj | edytuj kod]

  • W serialu było wiele parodii Donalda Trumpa.
  • W „Where My Country Gone?” Pojawiła się kanadyjska wersja Donalda Trumpa. Zbudował mur, żeby nie dopuścić do tego Amerykanów. Pan Garrison pojechał do Kanady i przeleciał go na śmierć.
  • W sezonie dwudziestym, z powodu zabicia wersji kanadyjskiej, Garrison zastąpił Donalda Trumpa w wyborach w 2016 roku. Zdał sobie sprawę, że nie wie, co robi i próbował skłonić ludzi do głosowania na Hillary Clinton, ale ostatecznie, dzięki Memberberries, został prezydentem, jak Trump w prawdziwym życiu.

Trump.webp