DogPoo Petuski, któremu głos zagrał Trey Parker, jest uczniem szkoły podstawowej w South Park, który zawsze jest pokryty ziemią. Był głównie wypełniaczem w klasie przez pierwsze trzy sezony, ale od czwartej klasy pojawia się tylko sporadycznie w dużych grupach lub na placu zabaw, w sali gimnastycznej lub w korytarzu.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Pomimo tego, że jest pokryty brudem i ma niechlujny wygląd, DogPoo jest dość wyrafinowany, mówi z akcentem z lekkim kanadyjskim / angielskim akcentem. Inne dzieci i dorośli traktują go jak wszystkich innych, nawet nie wytykając mu wszystkich jego brudów. Jest też trochę zwolennikiem, ślepo wykonującym rozkazy Cartmana w It's a Jersey Thing. Jest również świadomy swojego niewielkiego wyglądu i niewielkiej interakcji z chłopcami, mówiąc: „Byłem z tymi facetami od jakichś pięciu lat i nigdy nie udało mi się nic powiedzieć ani zrobić”.

Brud[edytuj | edytuj kod]

Dog Poo44.webp

Jedną z głównych cech DogPoo jest jego brud i bałagan na całym nim, ale może to zrobić celowo, gdy toczy się w błocie / psiej kupie w The Unaired Pilot. Ma brud we włosach, ubraniu i twarzy. Ma też strup na policzku. Jego rodzice wyglądają normalnie i czysto, co oznacza, że ​​DogPoo prawdopodobnie lubi być brudny.

Tło[edytuj | edytuj kod]

Pierwotnie w "The Unaired Pilot", widziano go tarzającego się po czymś, co wyglądało jak kałuża błota lub psich odchodów podczas przerwy, gdy obserwował go prototypowy Żeton. Później, w „The Wacky Molestation Adventure”, wraz z Francisem jest jednym z Asystentów burmistrza Cartmana.

Miał swoją pierwszą rolę przemawiającą w „Profesorze Chaos”. Był możliwym następcą Kenny'ego i lamentował nad swoim statusem postaci drugoplanowej, ale nie przeżył pierwszego cięcia. Cartman opisał go jako „bardziej rekwizytu”. Pojawił się ponownie w „It's a Jersey Thing” jako część świty Cartmana przeciwko Kyle'owi. Jest jedynym członkiem oprócz Buttersa, który ma kwestie, krzycząc: „ZDJĘCIE OD MNIE!” kiedy Snooki go gwałci. Występuje dwa razy w piętnastym sezonie. Pierwszy jest w „The Last of the Meheecans”, kiedy przebywa z chłopakami w domu. Ponownie pojawia się w "1%" i jest widziany za Wendy podczas P.E. W "T.M.I." ujawniono, że jego nazwisko brzmiało Petuski.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Ma rozczochrane, wyblakłe brązowe włosy i nosi niechlujną brązową kurtkę z ciemnozielonymi spodniami lub spodniami dresowymi. Ma ślad po prawej stronie szczęki, który może być dużym pieprzem, strupem lub plamą brudu, podobnym do Pig-Pen z orzeszków ziemnych lub prawdziwej psiej kupy. Po lewej stronie szczęki ma zadrapanie. Jego stosunkowo głęboki głos ma w „Professor Chaos” lekką kanadyjską / angielską nutę.

Ciekawostki:[edytuj | edytuj kod]

  • Upośledzonego umysłowo chłopca przypominającego DogPoo można zauważyć w odcinkach pierwszego sezonu. W „Słoniu kocha świnię” można go zobaczyć w autobusie dla upośledzonych umysłowo dzieci. Widziano go również siedzącego w szpitalu w „Mr. Hankey, Christmas Poo”, co prawdopodobnie wskazywało, że wierzył w pana Hankeya. Ponownie można go zobaczyć w "Mr. Hankey's Christmas Classics".
  • W „The Last of the Meheecans” DogPoo po raz pierwszy jest postrzegany jako członek wewnętrznej grupy chłopców.
  • DogPoo to wyraźny hołd dla Pigpen from Peanuts. Jest stale brudny (wizualnie z kreskowaniem), jego włosy są bardzo niechlujne, jego ubrania są tego samego koloru, a format jego imienia jest podobny.
  • Od czwartej klasy nie pojawił się w klasie.