South Park Wiki
Advertisement
Plik:JeromeChef.png

277x277px

Szablon:Navboks

Plik:YoungChef.transparent.png

342x342px

Plik:Nazi-zombie-chef.png

283x283px

Jerome McElroy, powszechnie nazywany szefem kuchni, był powracającą postacią w South Park. Był on najbardziej znany z tego, że jest szefem kuchni w South Park Elementary cafeteria i chłopięcy go-to facet do rady, co często skutkowałoby włamaniem się do piosenek o seksie. Po raz pierwszy pojawił się w odcinku Season One, "Cartman Gets an Anal Probe".

Szef kuchni został zabity w debiutanckim odcinku Season Ten, "The Return of Chef", po kontrowersjach z Izaakiem Hayesem, który opuścił serię po odcinku, "Trapped in the Closet" wyemitowany, ze względu na swój portret Scientologi.

Tło[]

Jak sugeruje jego przydomek, szef kuchni był szkolnym kucharzem kawiarni w szkole podstawowej South Park i byłym członkiem Rady Miasta jako "szef bezpieczeństwa publicznego". Był jedynym dorosłym, którego chłopcy (Stan, Kyle, Cartman i Kenny) konsekwentnie szukali rady. Typowa wymiana między szefem kuchni a chłopcami jest taka sama:

Szef kuchni: "Witajcie dzieci!"

Chłopcy: "Hej, szefie".

Szef kuchni: "Jak leci?"

Chłopcy: [jeden lub wszyscy] "Źle.

Szef kuchni: "Dlaczego źle?"

Szef kuchni często używał słowa "dzieci", nawet dla pojedynczego dziecka. Na przykład, odnosił się do Cartmana jako "dzieci" w "Cartman's Mom is a Dirty Slut" i "Spontaneous Combustion", Stan w "Kenny Dies" i Butters w "The Simpsons Already Did It". Używał też "fudge" jako eufemizmu dla "fuck", szczególnie we wczesnych odcinkach. Różne humorystycznie nazwane przekąski, które robił w "Czekoladowych Słonych Kulkach Szefa Kuchni", uosabiały to.

Podczas gdy większość mieszkańców South Park jest rasy kaukaskiej, Chef był jednym z niewielu mieszkańców miasta, który był Afroamerykaninem; w rzeczywistości jedynymi innymi czarnymi ludźmi, którzy konsekwentnie mieszkają w South Park są Token i jego rodzice, którzy nie byli znanymi postaciami aż do czwartego sezonu. W rezultacie, szef kuchni (zazwyczaj z czułością, choć nie zawsze) odniósł się do większości ludzi w mieście z rasowym slur "crackers", często "cracker-ass", w tym dzieci.

Oprócz gotowania, szef kuchni pasjonował się śpiewem - napisał piosenkę "Stinky Britches", którą później przykrył Alanis Morissette. Opierał się na takich afroamerykańskich śpiewakach z lat 70. ubiegłego wieku, jak Isaac Hayes i Barry White. Często zgadzał się udzielać chłopcom rad w formie piosenek, ale kończył śpiewając o seksie. Jednak z biegiem czasu, podobnie jak wiele wcześniejszych postaci na wystawie, jego rola, zwłaszcza jako piosenkarza, zmalała, a w późniejszych sezonach nie śpiewał zbyt wiele. Do czasu śmierci nie śpiewał żadnych piosenek od około 4 lat.

Pomimo troski o kobiety i seks, Chef był generalnie jednym z niewielu osób dorosłych o równorzędnym poziomie zaawansowania w South Park. Oprócz udzielania porad "dzieciom", Chef wypowiadał się przeciwko oburzającym pomysłom i wielokrotnie pomagał ratować South Park/świat w ogóle przed katastrofami. Jednakże, Chef nie był ponad wykonując nonsensowne czynności, takie jak zakup fantazyjnego telewizora, którego nawet nie mógł zaprogramować.

We wcześniejszych sezonach, Chef był często zwracał się do dzieci, kiedy nie znały terminu seksualnego lub praktyki. Zdarzało się to tak często, że w końcu działało to na nerwy szefa kuchni, prowadząc go do powiedzenia: "Do diabła, dzieci, dlaczego zawsze muszę być tym, który cię tego nauczy", ale i tak wyjaśnił im, co chcieliby wiedzieć.

Nazwisko szefa kuchni sugeruje, że mógłby być przynajmniej częściowo pochodzenia celtyckiego, a jego rodzice mieszkają w Edynburgu w Szkocji.

W "Chef Goes Nanners", krótko nawrócił się na islam i przyjął imię "Abdul Mohammed Jabar Rauf Kareem Ali", ale powrócił do chrześcijaństwa pod koniec tego odcinka.

Rejestr karny[]

  • Napaść: W "Pinkeye", zdziera rękę pacjenta szpitala, aby pokazać lekarzowi, że nieumarli nie mogą odczuwać bólu, ale tak naprawdę pacjent nie był nieumarłym.
  • Uciec z więzienia: W "Chef Aid", on wraz z panem Garrisonem, uciec z celi oficera Barbrady'ego, po tym jak pan Hat rozbija ścianę celi.
  • Arsen: In Chef Goes Nanners, on rozpala człowieka w ogniu.
  • Pedophilia: W "The Return of Chef", dostaje mózg wyprany do bycia pedofilem po dołączeniu do Super Adventure Club.

Śmierć[]

Losy Szefa Kuchni zostały ujawnione w premierze Sezonu 10, w którym klipy głosowe zaczerpnięte z poprzednich odcinków zostały połączone ze sobą w celu stworzenia nowego dialogu wspierającego fabułę "Powrotu Szefa Kuchni". W odcinku, Chef został wyprany mózgiem, aby stać się molestowaniem dzieci przez Super Adventure Club, organizację, która łączy w sobie działalność na świeżym powietrzu z turystyką seksualną i dziwacznymi przekonaniami religijnymi, z których część wydaje się podobna do tych, które są w posiadaniu prawdziwego Kościoła Scientology.

Pod koniec odcinka, szef kuchni został spalony, pobity, nadziany, postrzelony, jego twarz, w tym jeden gałka oczna, została oderwana, a jego kończyny zostały rozerwane przez niedźwiedzia grizzly i lwa górskiego, a on w końcu zdechł jako odniesienie do odcinka "Something Walll-Mart This Way Comes".

Miasto odprawiło dla niego wzruszające nabożeństwo upamiętniające, w którym Kyle wygłosił mowę, stwierdzając: "Nie powinniśmy być wściekli na szefa kuchni za to, że nas opuścił, powinniśmy być wściekli na ten owocowy klubek za jajeczkowanie jego mózgów" - niezbyt subtelny cios w scjentologię.

Darth Chef[]

Plik:Darth-chef.png

262x262px

Ciało szefa kuchni zostało potajemnie odzyskane przez Super Adventure Club, któremu udało się ożywić go jako "Darth" Chef, naśladując zakończenie do Star Wars Episode III: Zemsta Sithów. Został wskrzeszony przez Super Adventure Club w kostiumie Darth Vader-esque (chociaż z hełmem podobnym do kapelusza szefa kuchni) i otrzymał czerwoną szpachelkę z mieczem świetlnym. Po tym, lider Super Adventure Clubu Connelly rozpoczął scenę, która parodiuje zemstęithów:

Connelly: "Szefie, słyszysz mnie? Powiedz coś!"

Darth Chef: [z respiratorem wspomaganym jak Vader oddech] "Witajcie, dzieci. Co powiecie na stek Salisbury?".

Connelly: "Tak, idźcie dalej!"

Darth Chef: "A na deser, jak wy, dzieci, chcielibyście ssać moje słone jaja czekoladowe?

Connelly: "Oh, masz na myśli jak czekoladowe cukierki?"

Darth Chef: "Nie, to znaczy MOJE JAJA!".

Connelly, jako parodia Darth Sidious, był bardzo zadowolony z odpowiedzi Darth Chef i odpowiada złym śmiechem.

Głos szefa kuchni Dartha zapewnił Peter Serafinowicz, który zagrał Darth Maul w "Gwiezdnych wojnach" Epizod I: The Phantom Menace. Nie pojawił się jednak ponownie. Teraz jest bardzo mało prawdopodobne, by wrócił z powodu śmierci Issaca Hayesa. Darth Chef pojawia się jednak wraz z wieloma innymi postaciami w tle sekwencji otwarcia South Park. Podczas gdy on jest na miejscu szefa kuchni w tłumie machających mieszkańców miast zaczynających się zaraz po "Powrocie szefa kuchni", klip z nim macha na początek w "Make Love, Not Warcraft". Zamiast machać, widziano go groźnie aktywującego miecze świetlne/ szpachelkę.

Należy zauważyć, że nazwa "Darth Chef" została ogólnie przyjęta przez fanów, ale nigdy nie jest używana na koncercie. Jest ona jednak wymieniana w South Park Studios.

Konsekwencje[]

Po śmierci Szefa Kuchni, dzieci nie widziano już nigdy więcej na lunchu aż do "Crème Fraiche" i nie wiadomo było, kto zastąpił Szefa Kuchni. Jednak w "Eek, A Penis!", pan Derp był widziany w tle, sugerując, że przejął obowiązki na ten czas. W "Crème Fraiche" chłopcy są widziani w kolejce na lunch i witani przez Randy'ego znajomymi liniami szefa kuchni "Witajcie tam dzieci!" i "Jak leci? Nosił też fartuch, który był podobny do fartucha szefa kuchni, tylko mniejszy i ujawnia, że był tam otwór dla szefa kawiarni. Szef kuchni nie jest bezpośrednio wymieniony w odcinku, jednak, a Randy odchodzi na koniec, co oznacza, że prawdopodobnie pan Derp lub inny pracownik ponownie przyjął tę rolę.

Szef kuchni jest krótko widziany podczas przyczepy dla South Park: Stick of Truth wyłamuje się z trumny, częściowo gnije, dużo do szok Stan, Kyle, Cartman, i nowy dzieciak. Pomimo jego ostatecznego pojawienia się w programie, przedstawiającego go w garniturze Dartha Vadera, jego wygląd w grze jest zombified wersją jego normalnego stroju (wraz z dodatkiem nazistowskiej szarfy wokół ramienia). Chef jest przywracany do życia przez Clyde dzięki toksycznych odpadów dokonanych przez kosmitów jako zombie Nazi jako walka szefa, w punktach Chef spróbuje ugryźć nowego dzieciaka, tylko dla niego dosłownie wbić jakiś sens w niego, niestety Clyde strzela toksyczne odpady z pistoletu na wodę w szefa kuchni, powodując zombie nazistowskiej osobowości przejąć. Pod koniec walki, szef kuchni zyskuje kontrolę, ale tylko krótko, jak Clyde oświetla go w ogniu w ostatnim wysiłku rowu pokonać nowego Kida, który nie miał wyboru, ale do korzystania z magicznych pierścionków na szefa kuchni, spalenie jego twarz i zabijając go ponownie. Dialog szefa kuchni, podobnie jak w powrocie szefa kuchni, składa się z dźwięku giełdowego (zarówno z Izaaka Hayesa, jak i różnych przemówień Adolfa Hitlera).

Szef kuchni wspominany był w "Stunning and Brave", kiedy Dyrektor P.C. wspomina o "kolorowym kucharzu, który uwielbiał śpiewać piosenki soulowe" i twierdzi, że dzieci doprowadziły go do samobójstwa. Butters koryguje go stwierdzając, że został uprany mózgiem przez kult.

Isaac Hayes wychodzi z South Park.[]

W dniu 13 marca 2006 roku, Isaac Hayes został poinformowany, że opuścił South Park w związku ze sprzeciwem wobec postawy programu i przedstawiania różnych religii, twierdząc, że program przekroczył linię od satyry do nietolerancji.

Pomimo treści oficjalnego komunikatu prasowego, jednak nadal istnieją poważne spekulacje na temat motywacji stojących za jego wyjazdem. Parker i Stone twierdzą, że odszedł z powodu kontrowersyjnego odcinka "Trapped in the Closet" i jego traktowania Scientology, jako że Hayes był członkiem religii. Współtwórca serii i pisarz Matt Stone skomentował to w sposób sugerujący, że Hayes praktykował podwójne standardy dotyczące traktowania religii na South Park: "[My] nigdy nie słyszeliśmy ani słowa z Isaaca w żaden sposób, dopóki nie zrobimy scjentologii. On chce innego standardu dla religii niż jego własna, a dla mnie to właśnie tam zaczyna się nietolerancja i bigoteria". 

Inni zasugerowali, że Hayes opuścił show z powodu zewnętrznej presji wymuszonej przez jego kolegów naukowców i że decyzja nie była dobrowolna. To było ostatecznie zgłoszone, jednak, że Hayes nie opuścił show, ale że oryginalny komunikat prasowy zapowiadający jego wyjazd został wystawiony przez kogoś, kto nie był upoważniony do reprezentowania go. W dniu 4 stycznia 2006 roku Hayes bronił kontrowersyjnego stylu South Park's AV Club i XM's Opie and Anthony Show, posuwając się do tego stopnia, że chociaż nie był zadowolony z przedstawienia Scientology, "rozumie, co [Matt i Trey] robią". Zgłoszono, że Hayes doznał udaru mózgu w połowie stycznia 2006 roku i nie był w stanie samodzielnie podejmować ważnych decyzji.

Hayes zmarł na udar dnia 10 sierpnia 2008 roku, dokonując "Powrotu szefa kuchni" ostatecznego oficjalnego wystąpienia szefa kuchni.

Wygląd[]

Oprócz Nichole, Tokena i ich rodzin, Chef był jedynym afro-amerykańskim bohaterem w South Park. Prawie zawsze widziano go w kapeluszu szefa kuchni, czerwonej koszuli i niebieskich spodniach. Często widziano go również w białym fartuchu z nadrukowanym napisem "Szef Kuchni". Wyglądał na lekko nadwagę i miał czarną brodę.

Szef kuchni zdaje się nosić kapelusz szefa kuchni przez większość życia, nawet jeśli nie był zatrudniony jako szef kuchni. Nosił go jako dziecko, jak widać w "The Tooth Fairy Tats 2000" i wspierany anegdotą ojca w "The Succubus". Nawet gdy jest zatrudniony jako księgowy w "Sukubie", jego podpisany kapelusz można zobaczyć, jak odkłada słuchawkę w biurze. Jednakże, nie nosi go jako młody dorosły we wspomnieniach w "Chef Aid" lub "Cartman's Mom is a Dirty Slut".

Rodzina[]

Rodzice szefa kuchni po raz pierwszy pojawili się w "The Succubus", kiedy przyjechali ze Szkocji na ślub szefa kuchni. Opowiedzieli chłopcom o ich wielu rzekomych spotkaniach z potworem z Loch Ness i jego próbach wyłudzenia 3,50 dolarów ("pewny siebie drzewo") z nich przebierając się za harcerkę, obcą, a nawet używając młodego Szefa Kuchni udając jego wyimaginowanego przyjaciela.

Ludzie szefa kuchni pojawili się również ponownie w "The Biggest Douche in the Universe", gdzie próbowali dać Cartmanowi "więcej czasu", wydobywając duszę Kenny'ego z jego wnętrza. Matka szefa kuchni zaoferowała też Kenny'emu "pewność siebie na drzewach", by wyszedł przez okno, gdyby dusza znalazła się na zasłonach lub do pieczeni w garnku (co Kenny skończył w pułapce), na co jego ojciec odpowiedział: "Teraz nie oferuj duszy bez pewności siebie na drzewach, kobieto! Widać je również w tłumie podczas "Red Sleigh Down".

Nie widziano ich jednak wśród tych, którzy uczestniczyli w pogrzebie syna po jego śmierci w "Powrocie szefa kuchni".

Cytaty[]

  • Szef kuchni: "Uhhhh.... James Taylor, co ty tu do cholery robisz?! Śpiewanie" o prostytutkach dzieciom! Wynoś się stąd! ...Te dzieci mnie oszukały!" z "Fat Camp".
  • Chłopcy: "Jest czas i miejsce na wszystko, i to się nazywa college" z "The Tooth Fairy Tats 2000".
  • Szef kuchni: "Dzieci, wiecie, że rzadko to mówię, ale.....cóż, krówka dla was" z "Summer Sucks".
  • Szef kuchni: "Słyszałeś kiedyś o Proklamacji o wyzwoleniu?"  
  • Generał: "Nie słucham hip-hopu" z South Park: Bigger, Longer & Uncut
  • Szef kuchni: "Będę się kochać z twoim dupkiem, dzieci" z "Powrotu szefa kuchni", używając dialogów z "Cartman dostał sondę analityczną" i "odwołany".

Sformułowania źródłowe[]

  • "Witajcie, dzieci!"

Ciekawostki[]

  • W "Die Hippie, Die" szef kuchni był szefem Departamentu Bezpieczeństwa Publicznego. Po jego śmierci został zastąpiony przez Glena w "Nocy żyjących bezdomnych", aż do chwili, gdy również został zabity.
  • We wczesnych sezonach pokazuje się mu trenowanie drużyn Elementary Dodgeball i piłkarskich w "Conjoined Fetus Lady" i "Big Gay Al's Big Gay Boat Ride", co czyni go członkiem kadry nauczycielskiej. Po jego upadku stanowisko to zostało przejęte przez pana Garretta.
  • Szef kuchni jest znany z tego, że sypia z wieloma kobietami i nie ma dzieci; Isaac Hayes, głos szefa kuchni, ma kilka dzieci i wnuków.
  • Szef kuchni widział potwora z Loch Ness i prawdopodobnie myślał, że to było wyimaginowane, jak mówi do ojca, że jest to jego wyimaginowany przyjaciel, Goo-Goo dinozaur.
  • Szef kuchni mówi w "Cartman's Mom jest brudną dziwką", że nie miałby trójstronnej współpracy z panią Cartman i panem Garrisonem, mówiąc, że zrobiłby to tylko wtedy, gdyby były dwie kobiety, a nie dwóch mężczyzn. W "The Wacky Molestation Adventure", kiedy pani Cartman zostaje aresztowana, zostaje aresztowana, prawdopodobnie podczas gdy ma trzy drogi, z szefem kuchni i innym nienazwanym mężczyzną.
  • Szef kuchni pierwotnie przybył do South Park, aby założyć własną restaurację, jak ujawniono w "Cartman's Mom is a Dirty Slut".
  • Szef kuchni jest silny, jak pokazano podnoszenie Dr Alphonse Mephesto Alphonse bez wysiłku w "Cartman's Mom is Still a Dirty Slut".
  • Szef kuchni odegrał rolę mówcy w 55 odcinkach, w tym w "Powrocie szefa kuchni". Po szóstym sezonie występował coraz rzadziej w miarę upływu czasu.
  • Szef kuchni był pierwszym dorosłym, który pojawił się w serii.
  • W "The Biggest Douche in the Universe", jego nazwisko jest błędnie napisane McGillory na etykiecie z szynką zawierającą duszę Kenny'ego. Rob Schneider zabiera ją z lotniska i zjada ją, stając się tym samym opętanym przez Kenny'ego.
  • W przeciwieństwie do większości dzieci, które po prostu odnoszą się do niego jako "szef kuchni", Pip Pirrip nazywa go "szefem kuchni", jak pokazano w "Big Gay Al's Big Gay Boat Ride" i "Conjoined Fetus Lady".
  • Szef kuchni był pierwszą postacią mniejszościową, która pojawiła się w serii.
  • Został wymieniony w filmie Blockers kiedy Mitchell, Lisa, i Hunter byli ciekawi dlaczego Connor był znany jako szef kuchni, a Hunter stwierdził, czy to ten w South Park, który mówi "Witaj dzieci".
  • Podczas wczesnych sezonów, głowa szefa kuchni nigdy nie była widziana z boku.
  • Ze względu na chłopców później staje się mniej zależny od Chef na odpowiedzi na ich problemy i Isaac Hayes "pogarszający się stan zdrowia, Chef stał się znacznie mniej widoczne, jak pokaz poszedł dalej, tylko o jedną rolę mówienia w Sezonie 9, a ostatecznie jest napisane całkowicie po odejściu Hayes "przez Scientology kontrowersji.

Prominacja[]

  • "Cartman dostaje sondę analityczną" - Kiedy Ike jest zabierany przez gości, szef kuchni pomaga dzieciom wydostać się ze szkoły, uruchamiając alarm pożarowy. Późnym wieczorem czeka na gości, którzy przyjdą.
  • "Volcano" - Szef kuchni jest częścią zespołu poszukiwawczego i śpiewa "Gorącą lawę".
  • "Weight Gain 4000" - Szef kuchni śpiewa piosenkę dla Kathie Lee Gifford o kochaniu się z nią, co ostatecznie robi.
  • "Big Gay Al's Big Gay Boat Ride" - Chef jest trenerem dla South Park Cows.
  • "An Elephant Makes Love to a Pig" - Szef kuchni zaśpiewa piosenkę, aby nakłonić świnię Cartmana i słonia Kyle'a do kochania.
  • "Śmierć" - Chłopcy pytają go o pomoc w samobójstwie na tej podstawie, że Stan chce wiedzieć, czy zabicie jego samobójczego dziadka jest w porządku.
  • "Pinkeye" - Szef kuchni próbuje ostrzec wszystkich o zombie.
  • "Starvin' Marvin" - Szef kuchni prowadzi armię do walki z indykami.
  • "Mr. Hankey, the Christmas Poo" - Szef kuchni śpiewa nieoficjalną piosenkę bożonarodzeniową.
  • "Damien" - Szef kuchni pomaga wyszkolić Jezusa w meczu bokserskim z Szatanem.
  • "Tom's Rhinoplasty" - Szef kuchni próbuje kochać się z panią Ellen i odkrywa, że gra dla drugiej drużyny.
  • "Mecha-Streisand" - Szef kuchni dowiaduje się o Barbra Streisand od Leonarda Maltina.
  • "Cartman's Mom is a Dirty Slut" - Szef Kuchni uważany jest za ojca Cartmana.
  • "Cartman's Mom is Still a Dirty Slut" - Szef kuchni zawiezie chłopców do szpitala Hells Pass, aby pomóc Dr. Alphonse Mephesto po tym, jak został postrzelony.
  • "Ike's Wee Wee" - Chłopcy proszą szefa kuchni, aby opowiedział im o narkotykach i obrzezaniu, którego nie wyjaśnia wyraźnie ze względu na swój gniew wobec nich, ciągle zadając mu pytania natury seksualnej.
  • "Conjoined Fetus Lady" - Szef kuchni jest trenerem szkolnej drużyny dodgeballu.
  • "Summer Sucks" - Szef kuchni rozmawia z chłopcami przez telefon. Kiedy przybywa, myśli, że każdy ma na sobie czarną twarz, aby być rasistą.
  • "Chef's Chocolate Salty Balls" - Chef tworzy nowe słodycze, które wszyscy kochają.
  • "Ospa wietrzna" - Chłopcy pytają szefa kuchni o opryszczkę.
  • "Roger Ebert powinien zrezygnować z tłustych potraw" - Szef kuchni jest prany w mózgu przez planetarium.
  • "Kluby - Szef kuchni uczy Stana zasad "Prawdy lub odwagi".
  • "Chef Aid" - Chef zostaje pozwany przez szefa kuchni i muzycy, którym wcześniej pomógł wrócić, by wystąpić dla niego.
  • "Spookyfish" - Oferuje chłopcom jego Halloween temat obiad, a następnie informuje chłopców, że "Evil" Cartman jest z równoległego wszechświata.
  • "Spontaneous Combustion" - Szef kuchni jest w śnie Cartmana, pomagając mu zza krzyża.
  • "The Succubus" - Szef kuchni prawie się żeni.
  • South Park: Bigger, Longer & Uncut - doradza Stanowi, aby znalazł "łechtaczkę" w celu nakłonienia Wendy do kochania go bardziej niż Grzegorza. Później widziany jako jeden z żołnierzy.
  • "Korn's Groovy Pirate Ghost Mystery" - Szef kuchni pomaga rozwiązać zagadkę duchów piratów.
  • "Czerwona odznaka gejostwa" - Krótko widziana w rekonstrukcji.
  • "Czy jesteście tam Bogiem? To ja, Jezus" - Szef kuchni edukuje Stana o cyklu menstruacyjnym.
  • "Timmy 2000" - Szef kuchni zdejmuje chłopców z Ritalin.
  • "Chef Goes Nanners" - Chef jest rozgniewany rasistowską flagą South Park.
  • "Coś, co można zrobić z palcem" - Cartman prosi go o radę.
  • "Czwarta klasa" - szef kuchni wymiotuje po spotkaniu z panią Choksondik.
  • "Fat Camp" - Szef kuchni edukuje chłopców o tym, czym jest prostytutka, śpiewając piosenkę z Jamesem Taylorem.
  • "The Wacky Molestation Adventure" - Chef zostaje zabrany z innymi dorosłymi w mieście za oskarżenie o molestowanie dzieci.
  • "To uderza w wentylator" - Chef próbuje zmusić ludzi, aby przestali mówić "gówno".
  • "Scott Tenorman Must Die" - Szef kuchni robi chili dla Cartman's Chili-Con Carnival.
  • "Właściwa Condom Use - Chef przekonuje rodziców, że ich zadaniem jest wyjaśnić seks, a nie szkoły.
  • "Kenny Dies" - Szef kuchni rozmawia ze Stanem o śmierci.
  • "Jared Has Aides" - Chef pomaga chłopcom tuczyć Butters Stotch dla ich reklamy.
  • "The New Terrance and Phillip Movie Trailer" - Chłopcy pytają go, czy mogą korzystać z jego telewizora. Po tym, jak telewizor ożyje, goni go po mieście, a jednocześnie dzwoni do producentów przez telefon po instrukcje, jak go zatrzymać.
  • "The Simpsons Already Did It" - Pozdrawia Butters. Później mówi mu, że to nic wielkiego, jeśli Simpsonowie zrobili już z jego pomysłów.
  • "Czerwona gorąca katolicka miłość" - (Cameo)
  • "Obóz śmierci tolerancji" - szef kuchni zostaje wysłany na seminarium tolerancji.
  • "The Biggest Douche in the Universe" - Szef kuchni zabiera Cartmana do rodziców w Szkocji, aby wydostać z niego duszę Kenny'ego.
  • "Cancelled" - Chef zabiera dzieci do proktologa, gdzie odkrywają, jak aktywować sondę analityczną Cartmana.
  • "Chciwość Czerwonego Człowieka".
  • "South Park jest gejem!" - Wraz z Kylem szef kuchni odmawia włączenia się w nowy trend bycia metroseksualistą.
  • "Good Times with Weapons" - Szef kuchni jest krótko oglądany podczas animowanych scen w stylu anime.
  • "AWESOM-O" - Szef kuchni widziany jest na krótko w tle śmiejąc się z teledysku Cartmana.
  • "You Got F'd in the A" - Szef kuchni ostrzega rodziców dzieci, kiedy są serwowane.
  • "Something Wall-Mart This Way Comes" - Sklepy w Wall-Mart.
  • "Die Hippie, Die" - Szef kuchni pomaga Cartmanowi, będąc częścią jego załogi, aby powstrzymać hipisów. Jest to ostatni raz, kiedy szef kuchni mówi aż do śmierci.
  • "Dzień erekcji" - Widziany na widowni w koszmarze Jimmy'ego.
  • "The Return of Chef" - ostatni występ szefa kuchni. On jest pranie mózgu przez Super Adventure Club i umiera, ale później wskrzeszony jako Darth Chef przez Super Adventure Club.

South Park: Kijek prawdy[]

W South Park: The Stick of Truth, Chef jest wskrzeszany jako nazistowski Zombie przez Clyde'a. Gracz zwany "Douchebag" musi walczyć z nim jako przedostatni szef. Ujawnia się, że został zszyty z powrotem razem, jednak jego skóra zmieniła kolor na zielony (jak większość zombie w grze), widoczne blizny i gazy po jego brutalnej śmierci nadal pozostają, a jego stare ubrania są zniszczone (jak można się spodziewać). Szybko przełączy się między starym głosem a nazistowskimi wybuchami powszechnymi wśród osób narażonych na zielone goo. Jego głosy są podobne do odtwarzane ze starego odcinka, podobnie jak "The Return of Chef", wynika to z tego, że oryginalny aktor, który odszedł 6 lat przed premierą gry, tworząc swoje stare głosy, jest wciąż sobą, pokazując żal, że został zmuszony do ataku na chłopców, ale to szybko zatrzymuje się przez Clyde'a, który szybko zakrywa go w zielonym goo.

Zombie Chef zdolności obejmują: "Chocolate Salty Balls" obejmuje go wyciągnięcie powiedział kulki z rzęsy w żołądku i zadaje brutto się, jeśli nie zablokowany, "Hello Children": gdzie próbuje ugryźć postać gracza (ale zacieranie odpowiednich przycisków, gdy pokazano może oprzeć się atakowi). Albo może użyć szpatułki jako broni w walce wręcz zadającej duże obrażenia, jeśli zostanie odblokowana (szczególnie Jimmy'emu lub Cartmanowi). 

Kiedy gracz obniża zdrowie Szefa Kuchni do 1 (z dość dużego 73 476, jeśli jesteś na poziomie 15), Szef Kuchni odzyska pełną kontrolę nad sobą i ogłosi "Dzieci! Wszyscy! I'm back!", zanim Clyde rzuci Koktajl Mołotowa w Chefa, powodując, że gwałtownie wybucha w płomieniach i biegają wokół. Gracz naładuje się i wypuści potężny pierdziel, do którego szef kuchni zostaje złapany w poprzedzającą go kulę ognia, zabijając go i powodując go do reasekuracji brutalnych obrażeń, które prowadzą do jego pierwotnej śmierci, choć teraz jest strasznie zwęglony. Jeśli gracz nie zrobi tego szybko, szef kuchni podłoży mu i jego kumplowi ogień, chyba że mają jakieś tarcze. Gdy nie mają żadnych tarcz, otrzymują obrażenia od ognia i wkrótce umrą, co oznacza, że będą musieli wznowić grę z ostatniego punktu kontrolnego. 

Advertisement