South Park Wiki
Advertisement

Budd Stotch to wujek Buttersa, którego po raz pierwszy można zobaczyć w odcinku ósmego sezonu „AWESOM-O”. Później wspomniano o nim w odcinku dziesiątego sezonu „The Return of Chef”.

Przeszłość[]

Budd mieszka w Los Angeles w Kalifornii z żoną Nellie. Butters i Eric Cartman, który był przebrany za A.W.E.S.O.M.-O 4000 podczas zabawy Buttersa. Wujek i ciocia bawią się razem, myśląc, że Cartman naprawdę chce udawać robota. Rodzina zabiera chłopców na wycieczkę po Los Angeles.

Kronika kryminalna[]

  • Wykorzystywanie seksualne dzieci: podobno molestował Buttersa w „The Return of Chef”, chociaż akt ten nigdy nie był pokazywany na ekranie.

Wygląd[]

Budd Stotch ma brązowe, kręcone włosy i ma cienie o godzinie piątej. Ma grube brwi i zmarszczki na twarzy. Nosi jasnoniebieską zapinaną na guziki koszulę i zwykły biały t-shirt. Nosi czapkę baseballową Los Angeles Dodgers, co wskazuje, że może być fanem drużyny.

Osobowość[]

Budd Stotch wydaje się być przyjazny i dobry w kontaktach z dziećmi. Chociaż w „Powrocie szefa kuchni” Butters twierdzi, że jego wujek Budd molestował go po tym, jak dr Neeland zademonstrował klasie różne nieodpowiednie dotykanie lalką.

UncleBudd.webp

Pojawienie[]

  • "AWESOM-O" -Krótkie pojawienie się, gdy Butters i Eric Cartman zostają w jego domu.
  • "The Return of Chef"- Tylko wspomniany; Butters twierdzi, że go molestował.
  • "Britney's New Look'- Widziany wśród tłumu fotografującego Britney Spears.
  • "Fishsticks"- wygląd epizodyczny.
  • "Pinewood Derby"- Widziany w Nowym Jorku, który jest zagrożony przez Baby Fark Mcgee-Zax na placu czasowym Jumbotron.
Advertisement