South Park Wiki
Advertisement
Plik:Bradley biggle pic.png

350x350px

Bradley Biggle, znany również jako Mintberry Crunch i Gok'zarah, jest jednym z kolegów z klasy chłopców. Głos zabrał Matt Stone i po raz pierwszy pojawił się w odcinku sezonie 3, Rainforest Shmainforest";. Wcielił się w postać tła aż do pierwszego ważnego występu w Sadze Superbohaterów, zaczynając od Coon 2:Hindsight"

Ma blond włosy wycięte w misce, z krowim kijem wystającym z tyłu głowy. Nosi granatowy sweter z czerwonymi rękawicami i niebieskimi dżinsami.  Bradley również wydaje się posiadać dobre serce, jak możnazobaczyć w "Coon 2: Hindsight";, gdzie próbował zatrzymać Szopa od bicia Komara i zakończył się zadrapaniami. Inny przykład można zobaczyć w Coon vs. Coon  Friends";, gdzie Bradley jest jedynym, który próbował powstrzymać Mysteriona od prowokowania Cthulhu i poświęcania się w zamian za swoich przyjaciół.

Bradley wydaje się być jasny i bardzo aktywny. Występuje głównie w Coon 2: Hindsight";, Mysterion Rises"; i Coon vs. Coon Friends";. Do tego czasu jednak, zazwyczaj pojawiał się tylko jako postać tła. Bradley jest prawdziwą tożsamością Mintberry Crunch, później zidentyfikowaną jako Gok'Zarah. Jako Mintberry Crunch, był zastraszany przez Szopa aż odkrył swoją moc, po czym umieścił Coona w skrzyni z profesorem Chaosem. Podczas gdy on miał okazjonalnie mówiąc role, nigdy tak naprawdę nie mówił  aż do sagi Coon i Friends .

[]

Plik:Mint-berry-crunch23.png

Mint Berry chrunch

Plik:Ggwk-bradley.png

G.G.W.K

Plik:Bradley facebook profile.png

stick of true

Advertisement