Śmierć jest uosobieniem samej śmierci, która po raz pierwszy pojawiła się w odcinku pierwszego sezonu „Śmierć”.

Tło[edytuj | edytuj kod]

W tytułowym odcinku „Śmierć”, czterej chłopcy wraz z dziadkiem Stana Marvinem Marshem, bez wiedzy, spotykają Śmierć, która przychodzi po Kenny'ego McCormicka. Marvin Marsh również widzi Śmierć i podczas gdy Śmierć goni Kenny'ego i chłopców, Dziadek Marsh również ściga Śmierć, żądając własnej śmierci. Chłopcy zostają uratowani, gdy Śmierć jest rozpraszana przez epizod Terrance'a i Phillipa, którego wydaje się być fanem, na ekranie telewizora w witrynie sklepowej w centrum miasta, ale właśnie wtedy dorosłym udaje się usunąć Terrance'a i Phillipa z powietrza a Śmierć zabija Kenny'ego. Śmierć pokazuje wtedy Marvinowi Marshowi własnego dziadka, który jest teraz w wiecznej otchłani. Śmierć następnie znika, wraz z prapradziadkiem Marshem i Kennym.

W odcinku drugiego sezonu, „City on the Edge of Forever (Flashbacks)”, dokładnie ten sam moment jest pokazany w retrospekcji Kenny'ego, ale zamiast tego pokazano Kenny'ego zabijającego Śmierć, skacząc na niego, podczas gdy wszystkie kości Śmierci wychodzą z szaty i z jego ciała uwalniane są rożki lodów.

Śmierć pojawia się w South Park: Kijek Prawdy, który został wezwany przez Nazistowską Księżniczkę Zombie Kenny'ego przeciwko Buttersowi, zanim przekształci się w Profesora Chaosa, zanim zostanie porwany przez jego finiszera Chaos Blast.

Yjhgkbjgu.jpg

Śmierć powraca w serii zaczynającej się od „The Pandemic Special”, gdzie pokazuje zmarłych bliskich zmarłych na COVID-19 i widzi Jimbo w szpitalu Hell's Pass Hospital, zanim zostanie wyleczony przez Randy's Pandemic Special chwast. Pojawia się na trójkołowym rowerze, jak w retrospekcjach „City on the Edge of Forever”.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Śmierć jest wyobrażana jako postać bez twarzy, prawdopodobnie szkielet, trzymający sierp o drewnianej rękojeści, który komunikuje się tylko chrząknięciami. Śmierć nosi ciemnofioletową szatę na całej powierzchni z kapturem, który zasłania jego twarz. Jego kaptur ma kształt podobny do jego sierpu.

W South Park: The Stick of Truth jego wygląd zachowuje ten sam, z wyjątkiem tego, że nosi nazistowską opaskę na lewym ramieniu z czapką i kupić nazistowską laskę. Likwidacja jak wszystkie nazistowskie zombie w grze, używa klipów dźwiękowych z przemówienia Adolfa Hitlera dla tej postaci, gdy został porwany przez profesora Chaosa.

Inna wersja Death serw się w South Park: The Fractured But Whole ,ąc jako superumiejętność dla mocy Netherborn.

Moce i zdolności[edytuj | edytuj kod]

Śmierć demonstruje nadprzyrodzoną moc, na przykład możliwość zabicia Kenny'ego jednym dotknięciem. Kiedy Śmierć się ujawnia, jej nadejście poprzedzają błyskawice i dym.